BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cassandra adrien

Followers

Saturday, August 6, 2011

mood :sad !tertekan!

hari ini 7 august aku sangat tertekan .semalam aku try bnyak kali nak pejam mate.but !i can't sleep !i dun know y !maybe aku teringat orang yang aku sayang buat aku sengsare .aku macam nak nangis je !tapi memikirkan puase .terbantut aku nak nangis.hmm.i want to tell my problem to my friend.but .aku tak tahu macam mane nak cite.i need someone to talk !!!!pls come infront me !one more .engkau ! ya !engkau !hari ini kau ketawe tengok aku cam ni .ya.aku terase gile.engkau sengaje kan.aku macam nak bunuh2 je korang 2 ekor !aku BENCI KORANG !betul orang cakap.kalau kite sedih tiade orang disisi kita.bile kite gembira sentiase ade kawan yg berade disisi kite.only THE TRULY FRIEND will be besides.
 from today saye akan lupakan semua kenangan saye dgn awak ,gamba awak,
number awak ,saye akan delete 
good bye baby :'(



from today i must strange myself .i no .i want you to meets me,and i want to tel you that i really miss you .i love you.now,i cant.its over .:(
for capital A ,i taknak layan you lagi cuz i u da ade GF .i ksian kat gf you .
i know u sayang i .but i taknak kacau kebahagiaan orang.
now,i need to forget korang semua yang pernah menjadi orang yang aku sayang.
this is only the way.ya.memang sakit .sakit sangat untuk melepaskan korang .
hope korang bahagie .thanks for being my lovely person 
kbai
lot of love , schafeeca

No comments:

Post a Comment