BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cassandra adrien

Followers

Wednesday, August 31, 2011

barbie's fan



ramai yang tak tahu yang aku peminat barbie dari kecil .hehehe..even da besar panjang pun still minat bende alah ni .she's very cute ! pinky ! cantekk kan ? so ,kali ni i want to do my blog as theme of barbie .bole tak ?eh ,suke hati aku laa !blog aku .aku punye suke laaa!!
memang dari dulu if ibu aku belikan baju mesti jenama barbie ,beg sekolah pun barbie ,pencelcase pun barbie .semuenye barbie laa senang cite.kalau takde memang taknak pegi sekolah .biase la time tu masih budak2 lagi .tau nak pink je semue .hehehe.now da besar besar ni .besar ke?suke tengok je laa.takkan nak beli pulak.kang aku di cop kanak kanak riang pulak .hahaha.
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment